الدین

"الدین" در ابتدا یک وبلاگ گروهی بود. بعد از فیلتر شدن، یکی از نویسندگانش آن را با آدرس جدید در بلاگفا ادامه داد. این وبلاگ مجددا در فروردین 95 گروهی شد و به "بیان" مهاجرت کرد. بخشی از مطالب وبلاگ قبلی نیز به اینجا منتقل شد.
وجه تسمیه "الدین" این است که انتهای نام مستعار تمام نویسندگان "الدین" دارد. لذا نه این وبلاگ تنها به مقوله دین خواهد پرداخت و نه خدای نکرده نویسندگان ادعا میکنند نورانیت و شرافتی برای دین به ارمغان آورده اند

آدرس کانال تلگرامی:
https://telegram.me/aldin_blog_ir

رعایت ما هم بکنید لطفا!

سه شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۱۷ ق.ظ

صحبت من خطاب به حضرات بازیگر و خواننده و فوتبالیسته

 

میدونم که خیلی تیپ هاتون دخترکُشه. شلوارهای رنگی و تنگ و فاق کوتاه، لباسهای اسلیم فیت، کتهای تنگ و کوتاه، زیر ابرو برداشته، موی فشن.

 

ولی دادا، متاسفانه ما آقایون هم مجبوریم خواسته یا ناخواسته شما رو نگاه کنیم. اون تیپ دخترکُش شما، برا ما مشمئز کننده است!!

 

لطفا تو انظار عمومی یه مدلی لباس بپوشید و تیپ بزنید که صرفا دخترکُش نباشه. بلکه به قول آقای غرضی همه کَس کُش باشه!!

۹۵/۰۲/۰۷
شرف‌الدین

نظرات  (۵)

1. واقعا نمی دونم!!!

چرا خیال می کنید...
 این طور تیپ ها دختر کشه؟؟:)

2. مگه شما اهل اصفهان هستید؟ :)
پاسخ:
شرف الدین:
1-منظورم از دختر، امثال شما نیستند. منظورم دختر دبیرستانی ها و هفتادی هاست



2-این متن چه ربطی به اصفهان داشت؟! به خاطر لفظ "دادا" میگید ؟ نه اون فقط یه تیکه کلامه که من از اصفهانی ها وام گرفتم
سلام
عالی بود
پاسخ:
شرف الدین:
سلام
مخلصم سید جان :)
آقای الدین :) 
آدم ها رو نمیشه بر اساس دهه های تولدشون دسته بندی کرد :) 
مطمئنم تصورش رو هم نمیتونید بکنید استفاده از واژه هایی مثل " دهه هفتادی ها " و یا " دبیرستانی ها " چقدر میتونه برای یه مخاطب دهه هفتادی که دوران دبیرستان براش پر از خاطرات قشنگه زهرآلود باشه .  نمیگم کاش مراعات دهه هفتادی ها - یا هر دهه و گروه دیگه ای - رو بکنید ، ولی واقعا آرزو میکنم ای کاش دیدتون رو از لحاظ این " گروهی دیدن " عوض کنید  - البته من کوچیکتر از اینم که جسارت کنم - :)
+ وبلاگ جدید مبارک 
پاسخ:
شرف الدین:
سلام
به به!
ببین کی اینجاست!
خوبید شما؟
مشتاق دیدار
خیلی خیلی خوشحال شدم که بعد از چند وقت دیدمتون. اتفاقا چندباری به وبلاگتون سر زدم اما خبری نبود
...

منکر تغییر سلیقه و مذاق متولدین دهه هفتاد نمیشه شد. اظهر من الشمس هست. منتها نمیشه حکم کلی داد و همه رو یک کاسه کرد. ولی جو غالب به نظرم همونیه که عرض کردم.

بعدشم مگه من از دهه هفتادی ها چیز بدی گفتم خدای ناکرده؟! چرا زهرآلود شد؟! واقعا چیز بدی نگفتم

ولی در مجموع از تذکرتون درباره "گروهی ندیدن" ممنونم



۱۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۳۹ سنگـــ ـــول
بنظرم این طرز لباس پوشیدن دختر کش هم نیست. صرفا ابزاریه جهت جلب توجه و سر زبون نگه داشتن خودشون به هر قیمتی . در بعضی اصناف سوار شدن در ماشینهای خیلی خاص یا دفتر کارهای عجیب و ... هم مصداقی از این رفتاره.
پاسخ:
شرف الدین:
معلوم شد که شما هم هفتادی نیستید! :))

من با یک جامعه آماری تقریبا بالا میگم که مذاق و سلیقه دخترها به این سمت رفته و این مدل لباس پوشیدن و تیپ زدن مقبولشون هست

سلام ، ممنونم از اظهار لطفتون ، بله خیلی خوبم بازم ممنونم . 
اشاره ی من به جوابی بود که به کامنت اول دادید :) شاید هم حق با شما باشه و از نگاه کسی که از بیرون نگاه میکنه اینطور باشه :) به هر حال من ترجیح میدم این تغییر سلیقه رو اقتضای زمان بدونم . اختلافی که هر دهه ای با دهه های قبل و بعدش داره . شاید هم از روی تعصب دارم اینا رو میگم ، نمیدونم :) 


مدتیه یه جای جدید چیزهایی مینویسم ولی تجربه ی قبلی اونقدر محتاطم کرده که سعی کردم نوشتنم بیشتر از روی پایبندی به نوشتن باشه نه جلب مخاطب . آدرسش رو براتون میذارم . 


و نهایتا اینکه وبلاگ جدیدتون فضای تازه و متنوعی داره . براتون آرزوی موفقیت میکنم :) 
پاسخ:
سلام
متوجه شدم که اشاره به اون کامنت اول بود.

منم قضاوت ارزشی نکردم و نگفتم بده. فقط توصیف کردم



چه خوب که دوباره مینویسید! حتما سر میزنم


ممنون از لطفتون به وبلاگ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی