الدین

"الدین" در ابتدا یک وبلاگ گروهی بود. بعد از فیلتر شدن، یکی از نویسندگانش آن را با آدرس جدید در بلاگفا ادامه داد. این وبلاگ مجددا در فروردین 95 گروهی شد و به "بیان" مهاجرت کرد. بخشی از مطالب وبلاگ قبلی نیز به اینجا منتقل شد.
وجه تسمیه "الدین" این است که انتهای نام مستعار تمام نویسندگان "الدین" دارد. لذا نه این وبلاگ تنها به مقوله دین خواهد پرداخت و نه خدای نکرده نویسندگان ادعا میکنند نورانیت و شرافتی برای دین به ارمغان آورده اند

آدرس کانال تلگرامی:
https://telegram.me/aldin_blog_ir

این مردم....

پنجشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۱۲ ب.ظ

خیلی روزنامه ها و سایتها و شخصیتها و بعضی از دوستان وبلاگی (مثل اینجا و اینجا و اینجا) راجع به ماجرای سبد کالا  دولت رو محکوم کردند به بی تدبیری. من هم از روز اول که ایشون اعلام کرد میخوایم همچین کاری انجام بدیم، گفتم کار بیخودیه، به چندین دلیل.

منتها من نقد اصلی رو نه متوجه دولت، که متوجه ملت میدونم. واقعا نمیدونم باید راجع به مردم کشوم چی بگم؟ آخه این چه رفتارهای عجیب و نا متعارفیه؟! بازیگر جومونگ که اومده بود ایران، رفته بودند جلوی درب هتل و چه رفتارهای زشتی انجام دادند، مالدینی که اومده بود اون کارهای سبک رو تو فرودگاه انجام دادند و یکی غش کرد، بیانیه دادند از مردم خواهش کردند که لپ مالدینی رو نکشید، تو صفحه فیس بوک مسی اون کارهای نابخردانه رو انجام دادند، روز سلام سینما اونجوری توحش به خرج دادند، و حالا هم روز اول توزیع سبد کالا این رفتارهای زشت رو انجام دادند. یه جوری رفتار کردند که انگار تا حالا که دولت چنین چیزی بهشون نداده بود همگی داشتند از گرسنگی میمردند!!

من نمیدونم باید چی کار کرد با این مردم. واقعا رفتارها نامعقول و نامتعارفه. از اون طرف هم تا دلتون بخواد ادعا و خودشیفتگی که ما فرزندان کوروش کبیریم و فرهنگ ما فلانه و تاریخ ما بیسار.  حالا جالبه که دولت امیدواره مردم داوطلبانه از دریافت یارانه انصراف بدند! فک کن!

۹۲/۱۱/۱۷
شرف‌الدین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی