الدین

"الدین" در ابتدا یک وبلاگ گروهی بود. بعد از فیلتر شدن، یکی از نویسندگانش آن را با آدرس جدید در بلاگفا ادامه داد. این وبلاگ مجددا در فروردین 95 گروهی شد و به "بیان" مهاجرت کرد. بخشی از مطالب وبلاگ قبلی نیز به اینجا منتقل شد.
وجه تسمیه "الدین" این است که انتهای نام مستعار تمام نویسندگان "الدین" دارد. لذا نه این وبلاگ تنها به مقوله دین خواهد پرداخت و نه خدای نکرده نویسندگان ادعا میکنند نورانیت و شرافتی برای دین به ارمغان آورده اند

آدرس کانال تلگرامی:
https://telegram.me/aldin_blog_ir

اصرار بر احمق نمایی

سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۶، ۰۲:۱۲ ق.ظ

این چند روز تلویزیون را دیدید؟ مصاحبه های مردمی درباره دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن را دیدید؟

 

یکی خودش را به زور از لا به لای جمعیت به جلوی دوربین می رساند و با صدایی که در حد فریاد است میگوید که آمده مشت محکمی به دهان استکبار جهانی بزند، یکی گوشی موبایل را جلوی گوشش گرفته و مثلا با ترامپ صحبت میکند، دختر نوجوانی میگوید که آمده تا خون شهدا پایمال نشود و بعد همان لحظه میزند زیر گریه، چند نفر را با گریم ترامپ و نتانیاهو و ابوبکر بغدادی درست کرده اند و دور گردنشان زنجیر انداخته اند و در خیابان میچرخانند، مجری از یک خانم شل حجاب میپرسد که آیا انقلاب برای قشر خاصی است و ایشان هم جواب منفی میدهند و مردم متاثر میشوند از اینهمه نفوذ انقلاب در قلب ها، پیرمردی میگوید اگر آمریکا به ایران حمله کند خودش ترامپ را کتک میزند و تکه تکه میکند و قس علیهذا.

 

از انقلابی که بر اساس مبانی مطهری و بهشتی و شریعتی و بازرگان شکل گرفت و از آن آرمانهای انسانی ارزشمند، چرا فقط این ابتذال سخیف و بی مایه باقی مانده؟ چه اصراری داریم که طرفداران نظام و انقلاب را احمق و کم هوش و کودک_فکر نشان دهیم؟

۹۶/۱۱/۲۴
شرف‌الدین

نظرات  (۳)

شاید اصراری  بر احمق نمایی ندارن و واقعاً هستن(احمق)!
حضور رهبران دینی مثل شهید بهشتی و‌امثال ایشون درک سیاسی و اجتماعی رو در اون زمان بین افراد بالا بردن و الان نبود اون دست از افکار اجتماعی مردم رو به اینجایی که الان هستیم کشونده.
پاسخ:
در این که بین طرفدارن هر عقیده ای یه سری خل و چل هم وجود داره که بحثی نیست. سوال من اینه که چرا رسانه رسمی جمهوری اسلامی باید اینها رو برجسته کنه و این افراد رو بکنه تابلوی حامیان نظام و انقلاب؟
۲۹ بهمن ۹۶ ، ۲۱:۴۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
وقتی میرزا تقی خان امیر کبیر از وزارت معزول و به کاشان تبعید شد، در کاروانسرایی میان راه، دوستی را دید و  لحظاتی با یکدیگر گپ زدند.  
 امیر کبیر گفت: 
 من ابتدا فکر می کردم که مملکت، وزیر دانا می خواهد؛  
و مدتی بعد به ایـن  نتیجه رسیدم که مملکت، شاهِ دانا می خواهد؛ 
 اما اکنون می فهمم که مملکت، ملتِ دانا می خواهد!! 
پاسخ:
ولی ما متاسفانه ملت را احمق پرورش میدیم :/
وارثان بر سر میراثی نشستند که چپاول و بی درایتی شان ، با تعریف مقام دینی و حتی معصوم انگاشتنشان توجیح میشد.پس ساکن شدند براین موقعیت دلچسب و خوب طبیعیست که گندیدن فرجام سکون است.
پاسخ:
ملت چرا اینجوری شد آخه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی