الدین

"الدین" در ابتدا یک وبلاگ گروهی بود. بعد از فیلتر شدن، یکی از نویسندگانش آن را با آدرس جدید در بلاگفا ادامه داد. این وبلاگ مجددا در فروردین 95 گروهی شد و به "بیان" مهاجرت کرد. بخشی از مطالب وبلاگ قبلی نیز به اینجا منتقل شد.
وجه تسمیه "الدین" این است که انتهای نام مستعار تمام نویسندگان "الدین" دارد. لذا نه این وبلاگ تنها به مقوله دین خواهد پرداخت و نه خدای نکرده نویسندگان ادعا میکنند نورانیت و شرافتی برای دین به ارمغان آورده اند

آدرس کانال تلگرامی:
https://telegram.me/aldin_blog_ir

چاره ای جز شرکت نیست

يكشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۲، ۰۶:۴۴ ب.ظ

منتقل شده از وبلاگ قبلی:

رای ندادن که اصلا اثری نداره. هزار نفر هم شرکت کنند تلویزیون صف ها رو نشون میده و پشت هم بیانیه میدند که حماسه سیاسی خلق شد. رای دادن اگر دو درصد هم اثر داشته باشه بهتر از رای ندادنه.

رای دادن هیچ موونه ای هم نداره. یک اثر انگشت و یک مهر در شناسنامه که به هیچ جای عالم برنمیخوره. عقلی محض هم نگاه کنیم رای بهتر از تحریمه.

منتها من دل خوشی از حسن روحانی ندارم و خیلی روش و منشش رو نمی پسندم. فقط به دو دلیل بهش رای میدم: یکی اینکه شخصی مثل خاتمی درخواست کرده. دوم اینکه رای روحانی علاوه بر اینکه یک رای به روحانی است یک "نه" به کاندیدای تمامیت خواهان است. من بعید میدونم اگر روحانی رئیس جمهور بشه آبی ازش گرم بشه.پیش بینی من هم اینه که قالیباف و روحانی میرند دور دوم و در نهایت قالیباف رئیس جمهوره و من از این قضیه خیلی ناراحت نمیشم.

اگر درست دربیاد یه مسابقه فینال با هشت پای پیشگو برگزار میکنم ببینیم کدوم قهرمان میشیم!!اما انصافا عجیبه. اونهایی که قسم میخوردند که دیگه به هیچ وجه تو انتخابات شرکت نمیکنند یکی یکی دارند اعلام حضور میکنند. جمهوری اسلامی باید قدر این مخالفین نازنین و سریع الرضای خودش رو بدونه!!!

۹۲/۰۸/۰۵
شرف‌الدین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی