الدین

"الدین" در ابتدا یک وبلاگ گروهی بود. بعد از فیلتر شدن، یکی از نویسندگانش آن را با آدرس جدید در بلاگفا ادامه داد. این وبلاگ مجددا در فروردین 95 گروهی شد و به "بیان" مهاجرت کرد. بخشی از مطالب وبلاگ قبلی نیز به اینجا منتقل شد.
وجه تسمیه "الدین" این است که انتهای نام مستعار تمام نویسندگان "الدین" دارد. لذا نه این وبلاگ تنها به مقوله دین خواهد پرداخت و نه خدای نکرده نویسندگان ادعا میکنند نورانیت و شرافتی برای دین به ارمغان آورده اند

آدرس کانال تلگرامی:
https://telegram.me/aldin_blog_ir

جاهای خالی را با دوستان مناسب پر کنید

يكشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۳۶ ق.ظ

 

اونهایی که دوستهای خوب دارند، میدونند که خیلی وقتها یک دوست خوب از برادر به آدم نزدیکتره. خیلی حرفهایی که به برادرت هم نمیتونی بزنی، خیلی راحت میتونی با دوست صمیمی ات درمیون بگذاری.

اما دوستی عالم عجیبی داره.  گاهی برای یک موقعیت  خاص یا حتی خیلی سخت، یک دوست دور که شاید سالی یکبار هم همدیگه رو نمی بینیم، از تمام رفقای گرمابه و گلستان بیشتر به کار آدم میاد. حرفهایی رو بهشون میگی که هیچوقت نمیتونی به رفیق چندین ساله ات بگی.

نمیدونم همه اینجوری هستند یا نه، ولی من به صورت دوره ای (مثلا هر سه هفته یک بار) به طرز عجیبی میریزم به هم. انگار غم عالم روی سرم هوار میشه. عجیب دلم میگیره. در حدی که بغض گلوم رو فشار میده. شدیدا احساس تنهایی میکنم و دنیا با همه بزرگیش برام تنگ و تار میشه. توی این مواقع هیچ چیز مثل گپ زدن با یک دوست نمیتونه آرومم میکنه. هر دوستی هم این کارکرد رو نداره. بستگی به موقعیتش داره. گاهی دوست چندین ساله، و گاهی یک دوست مجازی که حتی یکبار هم ندیدمش. انگار هر دوستی رو بهر کاری ساختند!

 

قدر دوستانمون رو بدونیم و خدا رو بابت این نعمت شاکر باشیم لطفا!

۹۵/۰۸/۰۲
شرف‌الدین

نظرات  (۵)

باسلام و ادب
بسیار عالی
کاملا صحیح بود
پاسخ:
سلام
سلامت باشید
۰۲ آبان ۹۵ ، ۲۱:۴۰ ــ ـکمشـــ
من برعکس. دوست ندارم تو چنین مواقعی با کسی گپ بزنم. تواناییشو ندارم...
پاسخ:
ولی یکی از مسکّن های من، صحبت کردن با دوستانه
خانوادمون رو خودمون انتخاب نمی کنیم ولی دوستانمون رو چرا و خوبیش همینه :) 
پاسخ:
بله. مزیت نسبی خوبیه! :)
سلام، 

البته درد دل کردن بهتر از درد دل گرفتن است!
پاسخ:
سلام
برای من گفتن و شنیدن آرامش بخشه. البته نه درد و دل. گپ و گفت دوستانه
۱۲ آبان ۹۵ ، ۰۷:۴۶ سنگـــ ـــول
من که سنگ شدم دیگه :|
پاسخ:
خب از اسمتون هم معلومه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی