الدین

"الدین" در ابتدا یک وبلاگ گروهی بود. بعد از فیلتر شدن، یکی از نویسندگانش آن را با آدرس جدید در بلاگفا ادامه داد. این وبلاگ مجددا در فروردین 95 گروهی شد و به "بیان" مهاجرت کرد. بخشی از مطالب وبلاگ قبلی نیز به اینجا منتقل شد.
وجه تسمیه "الدین" این است که انتهای نام مستعار تمام نویسندگان "الدین" دارد. لذا نه این وبلاگ تنها به مقوله دین خواهد پرداخت و نه خدای نکرده نویسندگان ادعا میکنند نورانیت و شرافتی برای دین به ارمغان آورده اند

آدرس کانال تلگرامی:
https://telegram.me/aldin_blog_ir

بسم الله ...

سه شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۲، ۰۷:۴۵ ب.ظ

دوم مهر که اومدم وبلاگ رو چک کنم دیدم به درجه رفیع فیلترینگ نائل اومدم و به باشگاه دوتایی ها پیوستم! اون از مرحوم قرص ماه و این هم از مرحوم الدین.

مرحوم الدینِ سابق یک وبلاگ گروهی بود که من وسطهای کار به دوستان پیوستم و البته اواخرش من مونده بودم و حوضم!  همون روز اول که وبلاگ فیلتر شد تصمیم گرفتم که دوباره یک وبلاگ دیگه راه بندازم و بالاخره اون ایده امروز عملی شد. علت تاخیر، هم تنبلی خودم بود و هم منتظر یودم یکی از دوستان قالب وبلاگ قبلی رو برای اینجا بگذارند که ایشون هنوز فرصت نکردند و من گفتم تا محرم نشده اینجا رو افتتاح کنم و ان شاءالله قالب هروقت آماده شد ازش رونمایی میکنیم!  

الدین جدید دیگه گروهی نیست چون محی الدین و سراج الدین دیگه نمی نوشتند. البته ما به اون دو بزرگوار همچنان ارادت کامله داریم! از اونجایی که مطالب قبلی هویت و عقبه این وبلاگ محسوب میشدند بعضی از پستها رو یه اینجا منتقل کردم. من خودم از پستهای اولیه کپی گرفته بودم پستهای آخر هم آقاضرغام بازیابی کردند و البته این وسط کلی از پستها نابود شدند.

الدینِ سابق که به رحمت خدا رفت برخی از دوستان ابراز محبت کردند (اینجا و اینجا و اینجا و اینجا) که از همه شون عمیقا سپاسگزاری میکنم. ان شاءالله تو شادیهاشون جبران کنم!

القصه اینکه به یاری خدا اینجا رو امروز راه میندازم و امیدوارم هرچه اینجا میکنیم یا ذخیره مثبت آخرتمون باشه یا حداقل وزر و وبالمون نباشه.

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/ موجیم که آسودگی ما عدم ماست

۹۲/۰۸/۰۷
شرف‌الدین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی