الدین

"الدین" در ابتدا یک وبلاگ گروهی بود. بعد از فیلتر شدن، یکی از نویسندگانش آن را با آدرس جدید در بلاگفا ادامه داد. این وبلاگ مجددا در فروردین 95 گروهی شد و به "بیان" مهاجرت کرد. بخشی از مطالب وبلاگ قبلی نیز به اینجا منتقل شد.
وجه تسمیه "الدین" این است که انتهای نام مستعار تمام نویسندگان "الدین" دارد. لذا نه این وبلاگ تنها به مقوله دین خواهد پرداخت و نه خدای نکرده نویسندگان ادعا میکنند نورانیت و شرافتی برای دین به ارمغان آورده اند

آدرس کانال تلگرامی:
https://telegram.me/aldin_blog_ir

به بهانه همراهی ملانیا

سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۵۸ ب.ظ

 

همراهی همسران مقامات سیاسی مساله جدیدی نیست و بسیار دیده ایم که روسای جمهور در سفرهای کاری خود خانواده خود را به همراه می برند. این همراهی گاهی صرفا تشریفاتی است و گاهی توام با دخالت خانواده رییس جمهور در مسائل است.

ملانیا و دختر و دامادش در سفر به عربستان همراه ترامپ بودند و دیدیم که در جلسات کاری رسمی حضور داشتند. ملانیا از چندین مرکز بازدید کرد و برای عده ای سخنرانی کرد.حال این سوال به ذهن متبادر می شود که اساسا اگر قرار باشد کسی برای یک کشور تصمیم بگیرد و  در جلسه ای دیپلماتیک شرکت کند و برای دیگران سخنرانی کند باید چه ویژگیهایی داشته باشد؟ آیا به صرف نسبت خانوادگی میتوان ادعای فهم سیاسی کرد؟ اگر کسی فقط یک ترم در دانشگاه لیوبلیانا درس بخواند و بعد ترک تحصیل کند و به شغل شریف مانکنی مشغول شود و صرفا به خاطر زیبایی همسر یک تاجر پولدار شود و سپس شوهرش رییس جمهور شود، فهم و دانش و شایستگی لازم را دارد که در عرصه سیاسی نقش آفرینی کند و برای دیگران سخنرانی کند؟

مگر دانش سیاسی و دیپلماتیک ایدز است که از طریق روابط زناشویی به دیگران منتقل شود؟!

۹۶/۰۳/۰۲
شرف‌الدین

نظرات  (۶)

والا...
چی بگم از این خونواده! 
پاسخ:
از صدر تا ذیل این خانواده عجیبه!
خود ترامپ که انگار بیماری روانی داره
زنش که مدله
دخترش که نقشه حمله به سوریه داده
دامادش که یهودیه ...
۰۲ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۴۲ •✿ آرورا ✿•
میگن دو راه داره که خانوم مهندس بشی . یکی اینکه بری درس مهندسی بخونی یکی هم اینکه همسر یه آقای مهندس بشی :))
پاسخ:
پس الان فهمیدیم سیاستمدار شدن هم دو راه داره! :)))
همچین از فهم و دانش سیاسی گفتی که انگار تو مملکت خودمون هرکس میره سخنرانی سیاسی میکنه یه عمر سوپر دیپلمات موفق و مشهور بوده.
حالا تازه آمریکایی ها هم دارن میشن مثل خودمون و درک میکنن هر کس در هر موقعیت و شرایط و معلومات میتونه در هر زمینه ای نظر کارشناسی بده. 
بنظرم اینجا دقیقا نقطه سقوط قدرتها یا تمدنهای بزرگه.
پاسخ:
پس روابطمون داره به هم نزدیک میشه!
۰۳ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۱۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
لابد مطالعه داشتند ایشون!!!!!
پاسخ:
لابد :)))))))
۰۳ خرداد ۹۶ ، ۱۱:۲۶ نرگس نورعلی وند
مگه ملانیا اساسا خوشگله؟ پول که باشه زیبایی هم میاد
پاسخ:
چه میدونم. نیست؟
۰۴ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۵۷ محمد محمدی
این آخر راهیه که شما دموکراسی طلبان به دنبالش هستید.به جای الگوی وراثت صالحین مردمسالاری غربی رو می خواهید.مشروعیتی که پایه های اون به جای شایستگیها فردی در حمایت این خواننده و اون بازیگر و هوچی گری باشه.مرگ بر آمریکا در جواب اونایی که میگن به امید اون روز که بساط مرگ بر جمع بشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی